عبداللهي: راي دربي تهران احتمالا تا دوشنبه اعلام مي‌شود

حسين عبداللهي در مورد فحاشي‌هاي رخ داده در دربي گيلان بين دو تيم داماش و ملوان، اظهار داشت: در حال حاضر که در تعطيلات هستيم اما يکشنبه به محض اينکه گزارش نماينده سازمان ليگ و ناظر انضباطي را دريافت کنيم در اين مورد جلسه مي‌گذاريم.

وي ادامه داد: در آئين‌نامه راهکارهاي مختلفي براي اين مسائل از جريمه نقدي تا انجام بازي بدون حضور تماشاگر يا بازي در استان همجوار و در نهايت کسر امتياز در نظر گرفته شده اما بايد با کمک باشگاه‌ها و ارگان‌هاي مربوط اقدامي انجام دهيم که اين اتفاق‌ها در ورزشگاه‌ها به حداقل برسد. همه نوع تنبيهي براي باشگاه‌ها در گذشته انجام داده‌ايم اما کارساز نبوده و بايد کار فرهنگي انجام شود تا کمتر شاهد اين اتفاق‌ها در ورزشگاه‌ها باشيم.

عضو کميته انضباطي فدراسيون فوتبال در مورد راي اين کميته در مورد تخلفات دربي تهران، تصريح کرد: در مورد بازي دو تيم پرسپوليس و استقلال اعضاي کميته انضباطي دو جلسه داشتند و بيش از 10 ساعت در مورد اتفاق‌هاي دربي تهران بحث و بررسي شد. برخي از اعضا نظرشان بر تنبيه شديد بود و برخي ديگر معتقد بر اجراي دقيق آئين‌نامه بودند در نهايت مقرر شد بعد از تعطيلات راي دربي تهران صادر و اعلام شود و تصور مي‌کنم به احتمال فراوان تا روز دوشنبه راي دربي تهران اعلام شود.

عبداللهي خاطرنشان کرد: برخي به اشتباه تصور کردند جريمه 4 ميليون توماني پرسپوليس به دليل فحاشي‌ هواداران اين تيم در ديدار با صباي قم مربوط به اتفاق‌هاي دربي تهران است که چنين چيزي نيست. اگر آن راي ما در کميته استيناف تاييد شود در آن صورت محروميت يک جلسه‌اي و تعليقي پرسپوليس از انجام بازي بدون تماشاگر هم اعمال و به راي ما در مورد بازي با صبا اضافه مي‌شود.

وي در مورد اينکه مسئولان ملوان معتقد بودند به دليل اتفاق‌هاي رخ داده در ديدار داماش و پرسپوليس دربي گيلان بايد بدون تماشاگر برگزار مي‌شد، گفت: همانطور که گفتم در آئين‌نامه تنبيه‌هاي مختلفي در نظر گرفته شده و ما به اين مسئله که تيم حريف چه نظري دارد توجهي نمي‌کنيم و چنين اظهاراتي تاثيري بر راي ما ندارد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, | 16:46 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |